Kinderboerderij Stichting De Bossche Hoeve (Natuur Educatief Centrum i.o.)

Kinderboerderij in 's-Hertogenbosch
Gaat morgen om 14:00 open
Afbeelding voor kop voor de site

Updates

Bossche Hoeve wil eerste duurzame energie opwekkende kinderboerderij worden.
's-HERTOGENBOSCH – De afgelopen jaren heeft de kinderboerderij aan de Kruiskampsingel in 's-Hertogenbosch dankzij de inzet van velen een metamorfose ondergaan. De Bossche Hoeve is langzaam maar zeker uitgegroeid tot een ...

Meer informatie

Vannacht is er een damhertje geboren. Vanmiddag is ze gaan liggen op het asfalt tegen de buiten afrastering. Heel veel mensen maakten zich ongerust over de gezondheidstoestand en velen hebben ons verontrust gebeld of gewaarschuwd.

Dit is echter een normaal gedrag, een jong hertje verschuilt zich...

Meer informatie

Help mee om “Stichting de Bossche Hoeve” de 1stee duurzame energieopwekkende educatieve kinder-/ speel boerderij te maken.
De Bossche hoeve staat voor dier/natuur maar ook biedt de boerderij meer belangrijke bijdragen voor de Bossche gemeenschap;
- Maatschappelijke functie: door jong en oud een v...

Ervaringen

een maand geleden
Ik wandel hier vaak langs met mijn hond, maar je kunt hier tijdens openingstijden ook naar binnen.
- Irene v
3 maanden geleden
Heerlijke plek om bij te komen uit de dagelijkse sleur! De kippen, hanen en duiven lopen om je heen. Echt de moeite waard om naar toe te gaan!
- Gerard H
7 maanden geleden
Erg mooie kinderboerderij, er zijn heel veel dieren van verschillende soorten en alles is heel netjes onderhouden door een enthousiaste groep vrijwilligers. Er is geen entreegeld maar een bijdrage wordt op prijs gesteld. Die kun je ook geven door voer te kopen voor de dieren. Er is goed rekening gehouden met kleine kinderen door verhoogde banken bij de dierenweides. De kleinsten kunnen dan ook dieren aaien.
- Arnout B

Contact opnemen

Nu bellen

Route
Kruiskampsingel 565-A
Gebruik bij navigatie kruiskamppad
5224 KL 's-Hertogenbosch

ma:14:00–17:00
di:14:00–17:00
wo:10:00–17:00
do:14:00–17:00
vr:14:00–17:00
za:11:00–17:00
zo:11:00–17:00
Bericht verzonden. We nemen snel met je contact op.